Ascure / PwC | Klantenevenement

Ascure contacteerde een 5-tal evenementenbureau’s om hun 10-jarig bestaan te vieren. Hun doel was om hun trouwe klanten te bedanken voor de jarenlange samenwerking, dit op een exclusieve manier.

  • Thema: 10 Years Ascure: Let’s Celebrate a sparkling fusion future
  • Genodigden: 150 personen
  • Gevoel: Diamonds are Forever – Shaken, not Stirred – Security Fusion

Invulling Vannuchi Events

LET’S DRINK TO A SPARKLING FUTURE…

Diamond concept is een exclusieve, bruisende, uniek en sprankelende luxueuze vorm van animatie. De gasten vinden tijdens het evenement in elk glas champagne een diammant. Wanneer hun glas leeg is kunnen zij de diamant laten contorleren door een expert. Er zitten drie echte diamenten tussen. De andere zijn namaak.

Vannuchi Events vertrok vanuit dit concept met het het idee dat de klanten van Ascure echte diamanten zijn voor het bedrijf.

De kleur blauw van het logo “Ascure” werd weergegeven aan de hand van accenten in de aankleding. Blauw staat voor puur, zuiver en betrouwbaar. Hiermee verwijzen we naar de betrouwbaarheid en de groei binnen het bedrijf samen met de klanten.

“The 5 P’s of Ascure” (Partnership – Pragmatic – Professional – Progressive – Passionate) werden verwerkt in het Fusion Kitchen Concept. De genodigden konden kennismaken met 5 verschillende food stations in de vorm van live cooking: sushi uit Azië, wraps uit Mexico, echte USA-burgers opvissen uit het eendjeskraam en als afsluiter russische desserthapjes. Naast deze foodstations konden de genodigden ook genieten van een lekkere cocktail uit Cuba.

Over dit event wordt nog steeds nagepraat…